جدیدترین مطالب

تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس

“موسسه پژوهش سیاست‌های عمومی” در انگلیس (Institute for Public Policy Research) در گزارشی برآورد کرد با سیاست‌های جاری دولت انگلیس، فناوری هوش مصنوعی، حدود ۸ میلیون شغل را در این کشور تهدید می‌کند.

شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید

وزارت بهداشت حماس پنجشنبه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از آغاز جنگ بین اسرائیل و حماس در نوار غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت حماس، در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.

Loading

أحدث المقالات

استعفای اعتراضی در وزارت خارجه آمریکا بر سر جنگ غزه / افزایش مخالفت با جنگ در آمریکا

وزارت خارجه آمریکا کناره‌گیری یکی از کارمندان خود در اعتراض به آن‌چه که او «انفعال» ایالات متحده در قبال جنگ غزه نامیده بود، را ناشی از وجود «تنوع گسترده دیدگاه‌ها و نظرات» دانسته است.

Loading

تحریم “سوال‌برانگیز” اتحادیه اروپا علیه ایران

۱۳۹۳/۰۸/۱۸ | موضوعات

اتحادیه اروپا افراد و نهادهایی را که پیش‌تر نام‌شان از فهرست تحریم‌ها خارج شده بود، دوباره در فهرست تحریم‌ها گنجانده است، اقدامی که ایران آن را "سوال‌برانگیز" می‌داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اخیر اتحادیه اروپا را در تحریم مجدد برخی نهادهای ایرانی، پافشاری غیرمتعارف توصیف کرد و این اقدام را سؤال‌برانگیز خواند.

مرضیه افخم تصریح کرد: در شرایطی که مذاکرات هسته‌ای ادامه دارد و تلاش برای رسیدن به یک توافق قابل قبول ازجانب طرف‌های مذاکرات در جریان است، این اقدام اتحادیه اروپا سؤال‌برانگیز و خلاف روند مذاکرات و تعهدات طرف مقابل است.

سفارت کشورمان در بروکسل نیز مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به این اقدام اتحادیه اروپا، به مقامات ذی‌ربط اعلام کرده است.

سایت اتحادیه اروپا اعلام کرد وزیران امور دارایی اتحادیه اروپا در نشست شورای امور اقتصادی و دارایی این اتحادیه، اصلاحیه های حقوقی مرتبط با تحریم های افراد و شرکت های ایرانی تحت تحریم اتحادیه اروپا را تصویب کردند.

بر اساس اصلاحیه حقوقی الحاقیه چهار قانون مصوب 23 مارس 2012 به شماره 267/2012 نام بابک زنجانی، شرکت «سورینت – تراست – بانکرز » و دانشگاه صنعتی شریف از امروز هشتم نوامبر سال دو هزار و چهارده میلادی (17 آبان 1393) در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا جای گرفت.

این در حالی است که دادگاه عمومی اتحادیه اروپا در تاریخ سوم ژوئیه 2014 میلادی، زنجانی و این موسسات را از فهرست تحریم های اتحادیه اروپا خارج کرده بود.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *