جدیدترین مطالب

ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارتی برجا نگذاشتند

وزیر امور خارجه در واکنش به ساقط شدن چند ریزپرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگ‌نمایی کنند.

عضویت فلسطین در سازمان ملل مانع آزادی اسرائیل برای کشتار است

کارشناسان روابط بین الملل می‌گویند: اسراییلی‌ها با هرگونه هویت یابی دولت فلسطینی مخالفند، زیرا امروز از آزادی عمل برای کشتن، تخریب و نابودکردن برخوردارند در حالیکه اگر فلسطین عضو سازمان ملل شود در آن شرایط هرگونه اقدام تهاجمی اسراییل می‌تواند آثار و پیامد‌های پرمخاطره‌ای را بوجود بیاورد.

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو

مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سفرا و شخصیت‌های سیاسی بیش از ۸۰ کشور جهان و نیز مقامات بلندپایه دفاعی و مدیران اندیشکده‌های راهبردی روسیه در مسکو برگزار شد.

Loading

أحدث المقالات

کنایه یکی از همراهان امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم

نیویورک – ایرنا- در پی ساقط کردن چند ریز پرنده در اصفهان توسط پدافند هوایی ایران، رسانه هایی که مدعی حمله اسرائیل هستند، در تلاشند تا از «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می برد، در این باره سوال کنند.

خودسوزی شهروند آمریکایی در مقابل دادگاه ترامپ

تهران- ایرنا- جفری مدری رئیس پلیس نیویورک روز جمعه (به وقت محلی) در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک شهروند آمریکایی در مقابل دادگاه منهتن جایی که قرار است محاکمه کیفری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن در آن برگزار شود، خودسوزی کرده است.

Loading

برجسته شدن تهدیدهای هسته ای کره شمالی در سند رسمی دفاعی کره جنوبی

۱۳۹۳/۱۰/۲۱ | موضوعات

شورا آنلاین - ترجمه: وزارت دفاع ملی جمهوری کره (MND) سند رسمی دفاعی 2014 خود را مورخ ششم ژانویه منتشر کرد. این نخستین سند رسمی دفاعی است که دولت پارک گئون – هیه تدوین کرده است.

مرکز مطالعات راهبردی و بین المللی واشنگتن در گزارشی در این باره نوشت: جمهوری کره به صورت رسمی تصدیق کرده که کره شمالی کشوری دارای تسلیحات هسته ای است و برای نخستین بار در یک سند رسمی دفاعی از اصطلاح “تسلیحات هسته ای کره شمالی” استفاده می کند و به تداوم برنامه غنی سازی اورانیوم در سطح بالا در این کشور ارجاع می دهد.

این سند حاکی از آن است که کره شمالی از آستانه مینیاتوری سازی کلاهک هسته ای عبور کرده و اعلام می دارد که این کشور ظرفیت فنی “قابل توجهی” برای سوار کردن کلاهک ها بر موشک های بالستیک کسب کرده است.

این سند حکایت از آن دارد که ظرفیت موشک های بالستیک دوربرد کره شمالی اکنون توان تهدید سرزمین ایالات متحده آمریکا را دارد و همچنین تلاش های فزاینده کره شمالی را برای توسعه ظرفیت موشک بالستیک قابل پرتاب از دریا مورد اشاره قرار داده است.

این سند اعلام داشته که کره شمالی 6000 نیرو در بخش جنگ افزار سایبری را تحت فرماندهی دارد که این آمار نسبت به تخمین های پیشین بسیار بیشتر است.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *