جدیدترین مطالب

نماز باران در بنگلادش

هزاران نفر از مردم بنگلادش روز چهارشنبه در داکا پایتخت این کشور نماز باران خواندند.

جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد

جاسوس سابق موساد که عملیات طوفان الاقصی و حمله جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی را پیش‌بینی کرده بود، گفت این رژیم همچون امپراتوری روم و چنگیزخان محو می‌شود و تا ابد وجود نخواهد داشت.

Loading

أحدث المقالات

ببینید | اعتراف رسانه‌های اسرائیلی از اصابت موشک‌ به ساختمان محل استقرار نظامیان

رسانه های صهیونیستی گفت: دو ساختمان در أفیفیم مستقیما مورد اصابت موشک های شلیک شده از لبنان قرار گرفتند. همچنین این رسانه ها تایید کردند که موشک شلیک شده از لبنان به شهرک زرعیت در الجلیل غربی اشغالی اصابت کرده است./دانشجو

بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا

در سالگرد واقعه تاریخی شکست حمله نظامی آمریکا در طبس قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صلابت در عملیات وعده صادق، پاسخ محکم و بازدارنده‌ای را در چارچوب اصول پذیرفته شده حقوق بین‌الملل بویژه حق دفاع مشروع داده‌اند.

مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند

تهران – ایرنا – رایزن فرهنگی ایران در پاکستان با بیان اینکه مردم این کشور، استقامت و مقاومت و شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند، گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده، ایرانیان با استقامت و شجاعت وصف‌ ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.

Loading
دیفنس نیوز خبر داد

راهبرد جدید پهپادی ترکیه

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ | موضوعات

شوراآنلاین - رسانه ها: ترکیه اعلام کرده که قصد ساخت پهپادهای جدید به ویژه نمونه نانو پهپاد را دارد.

به دنبال تهدیدهای امنیتی چند منظوره، اینک به طور فزاینده‌ای بر راهبرد توسعه پهپاد روی آورده است.

سازمان تدارکات ترکیه دو درخواست برای تحقیق در اره  ساخت دو نوع پهپاد جدید را منتشر ساخت.

معاون صنایع دفاعی ترکیه در همین زمینه اظهار داشت که دو مناقصه برای دو نوع پهپاد هجومی و نانو را که اینک در ارتش ترکیه موجود نیست را به مناقصه گذاشته است.

یک مقام ارشد امنیتی ترکیه در این باره گفت: «ما در نبرد علیه تهدیدهای امنیتی به هر نوع پهپادی نیاز داریم. این هواپیماها سرمایه‌های موثری در مبارزه ضد تروریستی ما هستند و خواهد بوند.»

یک مقام بخش تدارکات ارتش ترکیه در این زمینه گفت که برنامه ساخت نانو پهپاد برای افزایش قابلیت رزمی و به حداقل رساندن هزینه‌های مدیریتی عملیاتی است.

این منبع خبری با اشاره به تهدیدهای امنیتی ترکیه، نوشت: نبرد ترکیه با کردهای مخالف دولت این کشور از جولای 2015 بعد از دو سال آتش بس از سر گرفته شد که متعاقب آن هزاران شبه نظامی و نیروهای امنیتی این کشور کشته شدند.

منبع: فارس

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *