جدیدترین مطالب

رهایمان نکن آمریکا

رهایمان نکن آمریکا

بشیر اسماعیلی در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی می نویسد: به نظر می‌رسد که آخرین تلاش‌های اسراییل برای نگاه داشتن بی قید و شرط غرب در کنار خود بی نتیجه خواهد ماند و دنیا آنقدر چالش جدید برای تمدن غربی به ارمغان آورده است که دیگر مثل مسأله اسراییل، نخستین اولویت غرب نخواهد بود‌.
Loading

أحدث المقالات

وزیر خارجه روسیه: مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل‌آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه درباره تنش‌های اخیر بین اسرائیل و ایران اظهار داشت: «مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل‌آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست».

Loading
راهبرد جدید انگلیس در حوزه سایبری

سرمایه‌گذاری ۲.۳۲ میلیارد دلاری انگلیس در حوزه امنیت سایبری

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ | موضوعات

شوراآنلاین- رسانه ها: وزیر خزانه‌داری انگلیس به طور رسمی از راهبرد جدید سایبری این کشور با هدف تأمین امنیت اقتصاد انگلیس خبر داد. این راهبرد جدید انگلیسی ها در حوزه امنیت سایبری نسبت به راهبرد نخست این کشور در سال ۲۰۱۱ ازنظر سرمایه گذاری دو برابر بیشتر شده است.

وزارت خزانه‌داری انگلیس اعلام کرد که این کشور در نظر دارد سرمایه‌گذاری 2.32 میلیارد دلاری در حوزه تأمین امنیت سایبری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقام‌های خزانه‌داری انگلیس می‌گویند این سرمایه‌گذاری کشورشان را به یکی از امن‌ترین مناطق جهان برای انجام امور تجاری تبدیل خواهد کرد.

فیلیپ هاموند، وزیر خزانه‌داری انگلیس به طور رسمی از راهبرد جدید دولت این کشور که با هدف تأمین امنیت اقتصاد این کشور و حریم شهروندان آن دنبال می‌شود، خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۲.۳۲ میلیارد دلاری انگلیس در حوزه امنیت سایبری نسبت به راهبرد نخستی که از سوی دولت این کشور در سال ۲۰۱۱ در این زمینه اعلام شده بود، دو برابر بیشتر هزینه خواهد داشت.

یک سخنگوی وزارت خزانه‌داری انگلیس گفت: امنیت سایبری به عنوان یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تهدید برای امور تجاری در جهان شناخته می‌شود و هزینه‌ای که دنیا به خاطر جرایم سایبری متحمل می‌شود، سالانه حدود ۴۴۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

وی ادامه داد:‌ تدابیری که در راهبرد امنیت سایبری ملی جدید در نظر گرفته شده با این هدف است که فضای سایبری در انگلیس دارای امنیت کافی باشد و این امر برای آینده اقتصادی کشور از اهمیت فزاینده‌ای برخوردار است.

منبع: ایسنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *