جدیدترین مطالب

ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا

تجمع‌های مسالمت آمیز ضد صهیونیستی در آمریکا، با این بهانه که اقدامات و تحرکات ضد یهودی است به شدت سرکوب می‌شود. این در حالی است که بسیاری از دستگیرشدگان شرکت کننده در این تجمع‌ها و راهپیمایی‌های ضد صهیونیستی، خود یهودی هستند.

افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس

جفری دونالدسون رهبر پیشین حزب سلطنت طلب و اتحادگرای ایرلند شمالی، ” دی یو پی” (DUP)، امروز در دادگاهی در ایرلند شمالی، با ۱۱ اتهام تعرض جنسی، از جمله یک فقره تجاوز جنسی روبرو و متهم شد.

Loading

أحدث المقالات

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با مقامات سه کشور

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه در حاشیه اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ روسیه با مقامات عالی شرکت‌کننده از چین، برزیل و آفریقای جنوبی به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

پاسخ موشکی حزب‌الله به حملات صهیونیست‌ها به مناطق مسکونی جنوب لبنان+فیلم

تهران-ایرنا-حزب الله لبنان بامداد پنجشنبه فیلمی از شلیک چندین موشک به چندین نقطه از مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به مناطق مسکونی در جنوب لبنان را منتشر کرد.

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی

نیویورک – ایرنا- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای تلاش می کنیم

نیویورک – ایرنا- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای تلاش می کنیم.

Loading
دکتر خرازی در نشست مشترک با عمار حکیم مطرح کرد:

استقلال عراق و خروج داعش نیاز به تدابیر بسیار جدی و قوی دارد

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین - نشست خبری: رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اداره مسایل عراق و تدابیری که بتواند منجر به خروج داعش شود ؛ همچنین استقلال عراق و نقش مردم در حکومت این کشور در قالب مردم سالاری اسلامی، تدبیر بسیار قوی و جدی می خواهد.

دکتر سید کمال خرازی عصر سه شنبه در شورای راهبردی روابط خارجی که با حضور عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق برگزار شد ضمن تقدیر از حضور عمار حکیم اظهار داشت: با توجه به نقشی که خانواده حکیم دارند، برای ما بسیار آموزنده خواهد بود. اصولا خانواده محترم حکیم و جد بزرگوارشان آیت الله حکیم و سیدمحمدباقر حکیم در عراق جدید نقش بسیار مهمی داشتند.

خرازی ادامه داد: خانواده حکیم بنای مبارزه جدی با صدام را نهادند. در طول جنگ این خانواده و یاران ایشان و شیعیان از عراق سازمان مجاهدان عراقی را تشکیل دادند و اسرای عراقی به این سازمان پیوستند و لشگر بدر را تشکیل دادند و در دوران جنگ و سقوط صدام نقش بسیار مهمی ایفا کردند.وی ادامه داد: بعد از سقوط صدام، شهید باقر حکیم به عراق عزیمت کردند و از آنجا بود که نقش این خانواده در شکل گیری ساز و کارهای جدید در عراق نمود پیدا کرد.

خرازی گفت: همه گروه های موافق، نقش بسیار مهمی در صحنه عراق ایفا می کنند و نمونه آن نمایندگانی است که از مجلس اعلای عراق در ائتلاف ملی عراق حضور دارند.وی گفت: صحنه بسیار پرچالشی است؛ ورود داعش به عراق و حضور آمریکایی ها و دخالت های کشورهای مرتجع عربی و ترکیه در عراق ، صحنه بسیار پرچالش و حساسی را به وجود آورده است و اداره مسایل عراق و تدابیری که بتواند منجر به خروج داعش شود و استقلال عراق و نقش مردم در حکومت عراق در قالب مردم سالاری اسلامی، تدبیر بسیار قوی و جدی می خواهد. خرازی همچنین اظهار داشت: خوشبختانه مقامات عراق و احزاب موجود در این کشوراز جمله ائتلاف ملی نقش مهمی در این ارتباط ایفا کردند.خرازی اضافه کرد: با نگاه تاریخی به چند دهه گذشته، معجزه تاریخی رخ داده است. صدام حسین به ایران تجاوز کرد و با دفاع ملت ایران و دفاع مقدس شکست خورد و از آن زمان می بینید که عملا چه توانایی بالایی به دلیل این تجاوز و مقاومت مردم و ایمان و اعتقاد به وجود آمد و چه آثاری در داخل عراق داشت.وی ادامه داد: کسانی که در مراسم اربعین شرکت کردند داستان هایی می گفتند که مردم عراق ارتباط تنگاتنگ عاطفی با مردم ایران دارند و به برکت بیداری اسلامی یک ارتباط عاطفی بسیار قوی بین این دو ملت پدید آمد و این یک معجزه است و به سادگی چنین تحولاتی در سطح کشورها رخ نمی دهد.

رییس شورای راهبردی خارجی در پایان تصریح کرد: امید است با تدابیر بسیار خوب مقامات عراق ، بخوبی از مسایل جاری این کشور عبور شود و از جمله آزادی موصل و تمامیت ارضی عراق حفظ شود.وی ابراز امیدواری کرد: اقوام و قومیت های مختلف در عراق دست به دست هم دهند و عراقی آزاد مستقل و آباد بسازند.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *