أحدث المقالات

تصاویر | ادای احترام ویژه محمد جواد ظریف به علی‌اکبر ولایتی؛ واعظی و بروجردی هم آمدند

جمعی از دیپلمات‌های وزارت امور خارجه با علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار علاءالدین برودجردی، محمد جواد ظریف و محمود واعظی حضور دارند./ خبرآنلاین

واکنش روسیه به وتوی آمریکا : هدف واشنگتن کوچاندن فلسطینی‌ها از سرزمین خودشان است

تهران- ایرنا- واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در واکنش به وتوی قعطنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل از سوی آمریکا گفت که هدف ایالات متحده در هم شکستن اراده فلسطینی‌ها و راندن آنها از سرزمین خودشان است.

Loading

دیدار رئیس بنیاد صلح ساساکاوای ژاپن با دکتر خرازی

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ | خبر تاپ, خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: صبح امروز دوشنبه (۱۴۰۱/۰۵/۰۳) آقای آتسوشی سونامی، رئیس بنیاد صلح ساساکاوای ژاپن با حضور در محل شورای راهبردی روابط خارجی با دکتر سیدکمال خرازی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در این دیدار با ارائه توضیحاتی درباره شورا، ارتباط میان نهادهای مشابه مشورتی و تحقیقاتی ایران و ژاپن را مفید دانست و آمادگی شورا را برای گسترش همکاری های علمی و پژوهشی با بنیاد صلح ساساکاوا مورد تاکید قرار داد.

آقای سونامی نیز با معرفی مختصر بنیاد صلح ساساکاوا، به بیش‌از یک دهه همکاری آن بنیاد با موسسات علمی و تحقیقاتی ایران اشاره و برای گسترش همکاری ها از جمله با شورای راهبردی روابط خارجی در موضوعات مورد علاقه دو طرف، همچون افغانستان و دیگر تحولات جهانی اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار که سفیر ژاپن در تهران نیز در آن حضور داشت، دکتر خرازی همچنین با نکوداشت اقدامات آقای شینزو آبه، نخست‌وزیر فقید ژاپن برای گسترش روابط دو کشور، بر اهمیت روابط ایران و ژاپن و توسعه همکاری های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی تاکید کرد.

 

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *