جدیدترین مطالب

مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری

جوانان مسلمان روهینگیایی قربانی سربازگیری اجباری حکومت نظامیان میانمار هستند. جوانان مسلمان روهینگیایی قربانی طرح جدید سربازگیری اجباری ارتش حکومت نظامیان میانمار برای شرکت در جنگ داخلی شده اند.

“فراخوان یکپارچه” اتحادیه اروپایی از اسراییل برای خویشتنداری

"فراخوان یکپارچه" اتحادیه اروپایی از اسراییل برای خویشتنداری

اتحادیه اروپایی همچنین به تاکتیک وعده تحریم های شدیدتر علیه ایران متوسل شده است. انتظار می رود وزرای امور خارجه اتحادیه اروپایی، این روزها، درباره اعمال تحریم های بیشتر در همین هفته، اگر همه موافق باشند، گفت وگو کنند.موفق باشید!: غرب از سال ۱۹۷۹ در حال وضع تحریم علیه ایران است و تهران هم به دور زدن آنها خو گرفته تا فن آوری های نظامی اش را به پیش ببرد. تحریم ها بیشتر ارزشی نمادین دارند.
Loading

أحدث المقالات

امیرعبداللهیان: ایران هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل را با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد

نیویورک – ایرنا – حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می برد در دیدار با وزیر خارجه مالت گفت: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای

مسکو- ایرنا- قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور بین الملل در سخنان ویدیوکنفرانس در هشتمین اجلاس وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای، هشت پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌ها با کشورهای عضو این سازمان را مطرح کرد.

نیویورک پست: گوگل ۲۸ کارمند خود را که خواستار لغو قرارداد ۱.۲ میلیارد دلاری با ارتش اسرائیل بودند، اخراج کرد / معترضان در اعتصابی ۱۰ ساعته مانع کار سایر کارکنان شده بودند؛ پلیس آمریکا نیز گروهی از آنان را دستگیر کرده بود

شرکت آمریکایی گوگل ۲۸ کارمند را که در اعتصاب ۱۰ ساعته در دفاتر این شرکت در نیویورک و سانی ویل کالیفرنیا در اعتراض به همکاری تجاری خود با ارتش اسرائیل شرکت کرده بودند را اخراج کرد.

Loading

ایران برای جهان اسلام خطرناک‌تر از رژیم صهیونیستی است؟

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ | موضوعات

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها: روزنامه الصریح چاپ تونس با طرح این سوال که آیا در نزد بن سلمان، ایران برای جهان اسلام خطرناک‌تر از رژیم صهیونیستی است؟، درگزارشی نوشته است اظهارات وزیر دفاع سعودی درباره بعید دانستن انجام هر گونه گفت‌وگو با ایران خوشایند نیست .

روزنامه الصریح، چاپ تونس در مقاله ای به نام « ابوذاکر الصفایحی» نوشت : آیا امیر محمد بن سلمان نمی بیند که کشور سعودی گفت‌وگو با رژیم صهیونیستی ، دشمن اعراب و مسلمانان را می پذیرد؟! پس ما چگونه خودداری آن از گفت‌وگو با ایران را بپذیریم؟ ای مسلمانان آیا در نزد بن سلمان، ایران برای جهان اسلام از رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر است؟

به گزارش ایسنا ، در این مقاله آمده است: از اظهارات امیر سعودی و وزیر دفاع محمد بن سلمان در باره بعید دانستن انجام هر گونه گفت‌وگو با ایران که به نظر وی مشغول توطئه علیه جهان اسلام است، خوشم نیامد؛ چرا که می‌بینیم پادشاهی سعودی و همپیمانانش بعد از دو سال جنگ ویرانگر و از دست دادن منابع مالی در یمن نتوانسته هیچ گونه پیروزی کسب کند. جنگی که به قول آن‌ها به خاطر دفاع از خودشان و ایجاد مصونیت از نیت ایران برای حمله به سعودی است.

 نویسنده این مقاله ادامه می دهد : اما درباره خودداری از گفت‌وگو با ایران ، ما به وی یادآوری می کنیم که وقتی آمریکا ، بزرگترین قدرت نظامی در حال حاضر با ایران گفت‌وگو می کند، چطور سعودی ها برای گفت‌وگو با ایران و با گرداندن روابط طبیعی با این کشور آن هم در این شرایط سخت و دشوار خودداری می کنند.

روزنامه« الصریح» ادامه داد : از آن گذشته آیا امیر محمد بن سلمان نمی بیند که کشور سعودی گفت‌وگو با رژیم صهیونیستی ، دشمن اعراب و مسلمانان را می پذیرد؟! پس ما چگونه خودداری آن از گفت‌وگو با ایران را بپذیریم؟ ای مسلمانان آیا در نزد بن سلمان، ایران برای جهان اسلام از رژیم صهیونیستی خطرناک تر است؟ این حرفی است که دیوانه ها، کودکان و حتی افراد احمق هم نمی پذیرند.

وی ادامه داد: در پایان می خواهم از این امیر سعودی بپرسم آیا نشانه رفتن اسلحه سعودی و اعراب و مسلمانان به سوی اسرائیل، دشمن مسلمانان، مقدم تر از نشانه رفتن آن به قلب و سینه مسلمانان یعنی ایران نیست؟آیا خداوند به صلح و همکاری میان مسلمانان فرا نخوانده است؟آیا صلح این است که امیر محمد بن سلمان از گفت‌وگو با ایران خودداری کند؟آیا من حق ندارم که بگویم از موضع این امیر سعودی خوشم نمی آید، چرا که موضوع وی نه با منطق سیاست سازگار است و نه با منطق عقل و نه با نص و متن قرآن کریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *