جدیدترین مطالب

ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه

وزیر امور خارجه عربستان سعودی در دیدار با مقامات پاکستانی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این کشور از جمله روند خصوصی سازی هواپیمایی ملی و فرودگاه‌ها و همچنین بخش گردشگری اعلام آمادگی کرد.

تاثیر سفر سودانی به واشنگتن بر روابط امریکا و عراق

تاثیر سفر سودانی به واشنگتن بر روابط امریکا و عراق

سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن بر پرونده اقتصاد و امکان حمایت از اقتصاد عراق تمرکز خواهد داشت و این حمایت از اقتصاد، از طریق برداشتن تحریم‌ها از برخی بانک‌های عراق و همچنین تامین کافی دلار از سوی بانک فدرال امریکاست.
Loading

أحدث المقالات

حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن

تهران- ایرنا- منابع خبری امروز (سه‌شنبه) از حمله جدید آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن خبر دادند اما تا به این لحظه اخباری از تلفات یا خسارات احتمالی این حمله گزارش نشده است.

نمایش تسلیحات و تجهیزات جدید نیروی زمینی در رژه “روز ارتش”/ اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود/ هیچ نیازی به خرید تسلیحات از خارج نداریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی با شبکه خبری العالم گفتگو کرد….

زلنسکی: از اوکراین مانند اسرائیل حفاظت کنید / بریتانیا: رویارویی نیروهای ناتو با روسیه “به تشدید نگران‌کننده درگیری” خواهد انجامید؛ بنابراین در سرنگونی پهپاد‌های روس شرکت نمی‌کنیم

رئیس جمهور اوکراین می‌گوید کشورش می‌توانست از مدت‌ها پیش مانند اسرائیل محافظت شود. مداخله در خاورمیانه نشان داد که “اتحاد تا چه اندازه می‌تواند در دفاع علیه تروریسم موثر باشد”. بریتانیا این درخواست را با دلایلی رد کرد.

چرا اردن به ناگهان دلسوز اسرائیل شد؟

تنها یک روز بعد از حمله هوایی ایران به اسرائیل وزارت امورخارجه اردن سفیر ایران را فراخواند و به اظهارات علیه این کشور در برخی از خبرگزاری‌های ایران هشدار داده و خواهان توقف تمام تردیدها به مواضع این کشور شد.

Loading
مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و شورای راهبردی روابط خارجی برگزار می‌کنند:

وبینار اسلام‌ستیزی در غرب

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: ” وبینار اسلام‌ستیزی در غرب ” به میزبانی مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و شورای راهبردی روابط خارجی برگزار می شود.

سخنرانان این نشست مجازی آقایان حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه، رئیس هیات مدیره مجمع و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدباقر خرمشاد، نایب رئیس هیات مدیره مجمع و استاد دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر محمدرضا مجیدی، مدیر گروه مطالعات اروپای مجمع و استاد دانشگاه تهران، دکتر محمدعلی مومنی ها، معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین، آقای مسعود شجره، رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن، آقای عماد حمزونی، رییس موسسه اهل البیت (ع)، پروفسور سیرا چوهدری، استاد دانشکده حقوق دانشگاه بین المللی فلوریدا آمریکا، دکتر خالد بیدون، استاد دانشکده حقوق دانشکده کالیفرنیا – برکلی آمریکا و دکتر ارسلان افتخار، عضو هیات مدیره مرکز دین و سیاست دانشگاه واشنگتن آمریکا خواهند بود.

این نشست روز یک شنبه 11 آبان ماه 1399، از ساعت 17 الی 19 به صورت مجازی برگزار می‌شود. برای حضور در این نشست مجازی که اساتید غیر ایرانی از طریق اسکایپ در آن حضور خواهند داشت، علاقه‌مندان می‌توانند به برنامه های آپارات به آدرس https://www.aparat.com/IAOMUP/live و اینستاگرام به آدرس iaomup@ مراجعه کنند.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *