جدیدترین مطالب

شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید

وزارت بهداشت حماس پنجشنبه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از آغاز جنگ بین اسرائیل و حماس در نوار غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت حماس، در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.

خاکسپاری شهدا در خیابان‌های نوار غزه

فلسطین آنلاین با انتشار تصاویری از قبور شهدای فلسطینی در خیابان‌های نوار غزه نوشت به سبب شمار زیاد شهدا و نبود جا در قبرستان ها، پیکر‌های شهدا در خیابان‌های نوار غزه به خاک سپرده می‌شوند.

Loading

أحدث المقالات

واکنش کرملین به جذب تروریست‌ها از تلگرام، اعدام اسیران روس و پیشنهاد صلح شرودر

مسکو- ایرنا- سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در واکنش به گزارش‌ها درباره جذب عوامل حادثه تروریستی کروکوس از طریق یک کانال تلگرامی، بر لزوم رصد بیشتر این شبکه اجتماعی به منظور تبدیل نشدن آن به ابزار تروریست‌ها تأکید کرد.

ایران، چین و روسیه چگونه در حال ایجاد صمیمیت بیشتر بین یکدیگر هستند؟ / این اتحاد فعلا «ترسناک» نیست

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و ابراهیم رئیسی همتای ایرانی اش چند نقطه اشتراک دارند. هر دو متعلق به گروه کوچکی از رهبران جهان هستند که شخصا تحت تحریم‌های دولت آمریکا قرار گرفته اند. هرچند هیچ کدام از ان‌ها چندان سفر نمی‌کنند، اما هر دو در سال‌های اخیر از چین دیدار داشته اند.

Loading

دیدارهای فشرده دکتر خرازی با مقامات عراقی

۱۳۹۵/۰۱/۰۴ | خبرهای شورا

شورا آنلاین: رییس شورای راهبردی روابط خارجی در سفر خود به عراق با مقامات و چهره‌های سیاسی و مذهبی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

فواد معصوم، رئیس جمهور عراق در دیدار دکتر کمال خرازی از تمایل کشورش به تقویت روابط دوجانبه سخن گفت و در همین حال از حمایت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف از جمله در رویارویی عراقی ها با داعش قدردانی کرد.

دکتر کمال خرازی در ادامه دیدارهایش در بغداد با عادل عبدالمهدی، وزیر نفت عراق نیز دیدار کرد که براساس بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر نفت، دو طرف درباره روابط دوجانبه و راه های ارتقای آن در همه زمینه‌ها به ویژه در حوزه انرژی و نفت و گاز تبادل نظر کردند.

دیدار دیگر دکتر خرازی در بغداد، در دفتر ائتلاف میهنی عراق انجام شد که طی آن ایاد علاوی و رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران درباره مهم‌ترین مسائل منطقه گفت وگو کردند.

ایاد علاوی، رئیس ائتلاف میهنی عراق آنطور که در بیانیه این ائتلاف به آن اشاره شده، خواستار برگزاری یک کنفرانس منطقه ای برای تامین صلح و امنیت منطقه شد.

در این بیانیه آمده است که در دیدار خرازی و علاوی، بحت های صریح و مهمی در خصوص اوضاع و روند تحولات در منطقه و عراق صورت گرفته است.

دکتر خرازی روز گذشته با حیدرالعبادی و ابراهیم جعفری نخست وزیر و وزیر خارجه عراق نیز دیدار کرده بود.

وی که در این سفر با نمایندگان جریان های مختلف سیاسی عراق دیدار کرده است، با صالح المطلک رئیس جبهه گفت وگوی ملی و معاون نخست وزیر سابق عراق نیز دیدار کرد.

دکتر خرازی همچنین با برخی اندیشمندان دینی عراق نیز گفت وگو و تبادل نظر کرد.

دیدار جناب آقای دکتر خرازی رئیس شورای راهبردی با آیت الله سید حسین صدر از علمای بغداد در کاظمین

منبع: ایرنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *